.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku dapat tiket AIM part 2

Ramainya yang jeles bila aku dapat tiket AIM. Keseronokkan masa pergi ambik tiket pun dah meluap2, belum lagi berada ditengah2 acara AIM tu lagi kan. Tapi sebelum aku tunjukkan gambar aku di malam AIM tu aku nak cerita pasal aktiviti aku masa jumpa CikLilyPutih sebelum kitaorg pergi ambik tiket AIM kat TV3 tu.
Seperti yang semua tahu macam cerita aku entry part 1 sebelum ni, CikLilyPutih demam dan berjaya mendapatkan MC, maka kitaorg berdua telah berjimba di TV3,tapi sebelum ke TV3 tuh jom usha apa aktiviti kita org.



Nilah dia muka CikLilyPutih yang dapat MC tu, cuba korang usha elok2, korang rasa dekat mana kitaorg berjimba nie? ha!! tu dia siap tolak troli makanan lagi, rasanya setakat ni cuma satu tempat jer yang ada sediakan troli cam ni kan?


Cuba amat-amati lelok benda apa tu? yezzzzzzzzzzzzahhhh itulah meatball ikea. hakhakhak, kitaorg telah berjimba di ikea sebelum ke TV3. CikLilyPutih yang kununnya demam tadi dengan berselera makan, macam orang sihat. tak caya? ha jom nak buktikan


Wah cuba lihat chicken chop yang dia oder. Tengok pun boleh meleleh air liur kan? ha! yang ni pinggan dia masih penuh lagi. 1 minit kemudian?
v
v
v
v
v
v



Dengan kusyuknya CikLilyPutih makan, dan 3 minit kemudian
v
v
v
v
v


CikLilyPutih dah tersandar kekenyangan, lihat jer wajahnya yang demam dalam bahagia dapat makan tuh, penuh kepuasan betul kan?


Orang demam kena makan banyak sayur, dan inilah hidangan sayur istimewa dari Ikea





Dah makan, kenalah ada dessert kan, inilah dessert untuk hari tersebut. Daim cake. wah!! bernas betul

So nak tengok gambar AIM kan? dan artis2 di AIM kan? Jom tunggu part 3




signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM