.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Akhirnya dia perg dari ku




Sedih. Sangat2 sedih. Hati ni bagai di rabak oleh kepiluan. Hancur hati aku bila Mr hubby ambik keputusan untuk membawa diri jauh dari ku. Inikah dia cinta yang diperkatakan selama ini. Baru kelmarin kami bermanja2, bergurau senda, tapi hari ni??? hati aku tak dapat nak gambarkan kesakitan yang berlaku. Kenapa dan mengapa semua ini terjadi... beginikah akhirnya kisah Aku & Dia?

Maafkan diri ku sayang andai ada yang aku melukakan hati kamu, Sesungguhnya terkadang kesalahan itu bukan niat ku melukakan kamu, ia terjadi diluar akal dan fikiran ku. Jika benar masih ada cinta dihati mu, kembalilah sayang, aku masih menanti diri mu dengan penuh kesabaran. Pulanglah....................


Pulanglah abang... janganlah merajuk sampai bawak tilam. aduh nak g manalah laki aku nie?? janganlah merajuk sayang. nanti abang gak yang rugi akalau merajuk, tido pon tak ada org peluk.





Adussss muka siyes nak lari nie. Tilam pasukkan bola kegemaran ker tuh sayang? ahahahahahahaha




Ha!!! pandai pun balik umah. Cam tulah... takkan nak merajuk lama2 kot. Tak elok majuk lelama. Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri.


Motif entry : nak bagi tahu baru beli tilam kekabu wat pelapik atas tilam asal, bagi sejuk, sebab tilam kekabu sedap tido woo.....dan saje nak menghangitkan entry







signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM