.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

“I wanna watch Toy Story 3”

Nak tengok! nak tengok! nak tengok! wow!!! boleh kembali ke zaman budak2. Aku suka sangat cerita ni, masih teringat lagi macam mana Mr Buzz kununnya mengakui dirinya boleh terbang. Ahahahaha. Toy story ni bukan sekadar cerita animasi tapi turut memberi banyak tauladan, cumanya pada pendapat aku walaupon ianya sesuai untuk tontonan kanak2 tapi seeloknya biarlah dengan pengawasan ibu bapa, takut nanti anak2 yang sangat innocent tu ingatkan memang benda2 dalam cerita tuh semuanya benar. Yelah kan budak2. Apa yang dia tengok itulah yang dia faham. Untuk Toy Story 3 ni aku tak nak lepaskan peluang terutama dengan kehadiran watak2 baru yang pastinya akan lebih memeriahkan dunia animasi 3D ini. Ada 13 watak2 baru yang akan muncul dalam Toy Story 3 ni, tapi diantara 13 ni aku sangat teruja dengan kecomelan Peas-in-a-pod, stretch, Big Baby, Bookworm & Dolly. Siapakah mereka2 ini? Jom kita berkenalan.



 Auww, dia sebijik kacang peas yang sangat comel. Wah x sabar untuk berkenalan dengan si kacang peas ni




 Stretch adalah seekor sotong. Mesti badan dia boleh menarik panjang2 kan, sesuai dengan namanya 'stretch'. Yang pasti Stretch juga tak kurang comel. Mesti watak dia nanti sangat menarik




Big Baby pada pandangan aku dia ni nampak notty sangat, mesti dalam cerita nanti dia akan sanagt nakal, suka buat kacau dan membuli orang kan.




 Bookworm a.k.a ulat buku nampak macam prof jer muka, nampak innocent dan sangat bijak.





Dolly sebuah anak patung yang sangat nampak 'gurgurl'. Comel sangat dia bila berpakaian macam tu dengan butang banyak2 kat baju dia.

Selain dari watak2 diatas yang menjadikan aku teruja, Toy Story3 juga akan memperkenalkan

v
v
v
v
v
v

Si gagah perkasa yang bernama Chunk




 Si kacak yang bernama Ken

Si lucu yang bernama Lots-O'-Huggin'Bear


 Telefon yang tak kurang hebat Chatter Telephone


 Robot Sparks


 Dinosaur Trixie


 Yang gagah perkasa Twitch


Singa comel ni pulak Mr Pricklepants


Aku tak sabar menantikan kemunculan mereka dan menyaksikan apa pulak masaalah yang bakal mereka lakukan, dan bagaimana mereka mencari penyelesaian bagi masaalah yang datang. Selamat mononton untuk semua.











signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM