.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Walau dia telah berubah, kasih ku padanya tetap sama





Janggal melihat dia semalam. Lain tak sama dan serupa seperti dia yang aku kenali dulu. Chenta dah banyak berubah. Bila aku nak pegang dia pun hati aku berdebar kerana perubahan yang dia tunjukkan. Chenta hati ku tiba2 menjadi aggressive. Aduh. Adakah kau Chenta hati ku yang sama?

Hari ni aku keluar lagi bersama Chenta, betul Chenta dah banyak berubah, walau fizikalnya dia masih Chenta yang sama, namun hakikatnya tidak lagi. Oh sedih!!! Chenta aku rindukan kamu yang dulu. Hari ni sedang aku sibuk nak bermanja dan bermesra dengan mu tiba2 kau bertindak liar. Oh sukarnya untuk aku membiasakan diri ku dengan keadaan kamu, tapi aku suka, kerana keliaran mu itu menjadikan aku juga mengganas. Ah!!!! persetankan mereka yang melihat kita, yang penting aku bahagia bersama kamu kan Chenta.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Mr Satria aku ni nama dia CHENTA


Sebaik menjemput Chenta balik dari ICU semalam. Chenta telah bertukar menjadi manual, sebab tu dia mengganas. Dengan enjin 1.6 manual wah!!! bayangkan macam manalah dia tak menjadi aggressive? masuk gear satu pun dia boleh memecut sejauh 60-70km. syokkk wooo! Lepas ni kalau suruh aku beli kereta Auto aku kena fikir 10 kali sebab sesungguhnya aku lebih suka Manual, ada power, ada gaya, walaupon kalau jam, ada sikit hangin dalam badan. hahahahahaa. Tak sia2 terbang 3 ribu untuk buat Chenta jadi Manual. Memang best giler.



Inilah Hospital untuk Chenta


Tapi dalam Ke'happy'an aku tuh ada ler satu dak gediq ni sibuk nak tukar kereta dia yang Manual g ke Auto, kereta Viva biru comel... siapakah pemiliknya ( perlu ker aku letak link) ahahaha... tak molah sian kat dia..kang nangis dak gediq ala-ala manja tuh kang susah aku.. ahahahahah...untuk dak gediq tuh nasihat akak ni..tak payah tukar manual ke auto, nanti sakit kepala, biasakan jer diri main clutch dgn minyak. lama2 ok lah tu nanti.

untuk korang yang pikir bukan2 tuh jangan pikir aku ni main kayu 3 plak. Chenta ni hya sebuah kereta yang dihadiahkan oleh Mr hubby untuk aku..itu jer..bukkannya scandal aku tau....






signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM