.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Who Will Win the World Cup?

Wow!!!!! demam bola lagik!!!! Bulan Jun ni pasti ramai yang MC kerja atau ambik cuti tahun kerana apa???Kerana sukan yang digemari ramai akan bermula pada bulan Jun nanti.

Argentina

Menjadi tandatanya siapakah yang akan menang. Sudah tentu Argentina menjadi pasukan pilihan aku. kenapa aku memilih pasukan tersebut? kerana jurulatih Argentina merupakan salah seorang pemain bola yang amat diminati ramai serta berbakat dalam sukan tersebut. Siapa lagi jika bukan Maradonna. Beliau merupakan salah seorang pemain yang pernah menempah nama teratas dalam suka bola sepak, jadi tidak mustahil untuk Argentina memenangi perlawanan World Cup nanti diatas bimbingan, tunjuk ajar dan pengalaman yang akan Maradonna berikan.

Jurulatih Argentina

Aku memang tak berapa minat bola, malah tak mengikuti langsung perkembangan bola sepak ni, cuma aku akan minat beberapa pemain. So akalu pemain tuh main untuk ppasukan tersebut atau pun menjadi jurulatih pasukan tersebut sudah tentunya aku akan memberikan sokongan tanpa berbelah bagi.

Untuk kali ini YES!!!! Go Argentina Go! Go Argentina Go! Go Argentina Go! wah dengan penuh semangat aku memberikan sepenuh sokongan aku pada pasukan Argentina untuk Piala Dunia kali ini. Nampak gaya nya kita kan demam piala dunia lagi, dan bakal menyaksikan bola2 mata peminat bola merah macam biji saga bila pergi kerja, dan kita bakal menyaksikan klinik2 bakal kehabisan buku MC kerana terlalu ramai yang ambik Mc kerana tak cukup tido tengok Bola. Hahaha! Nasib aku dan Mr Hubby aku tak minat bola macam org lain.




Adidas sedang mengadakan promosi istimewa baranagn Adidas. Untuk keterangan lanjut korang boleh usha kat sini http://projectalpha.com.my/promo


Episod 26




 
 
Episod 27



 
 
Episod 28






Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM