.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Cinta April


Arghhhhhhh!!!! mood x berapa elok.... kenapa erk? adakah kerana aku yang berbadan 2 atau memang perilaku itu menyakitkan hati? apa pun aku memang x ada mood. Sangat emo. Rasa sendirian, rasa sunyi, rasa hidup kosong, rasa diabaikan, rasa yang pelik2.Atau ada sesuatu yang sedang berlaku dibelakang ku tapi aku tidak tahu?
Buat pertama kalinya aku keraskan hati, sms pertama tak aku jawab. Biar dia rasa. Biar dia tertanya2 (mcm lah dia kisah sgt). arghhhh lantak lah..yang penting aku malas nak cakap apa2. malas nak bagi tau apa2. tak nak nanti aku dikatakan lagi sekali tak fikir kepenatan org lain. Yelah kan dia kerja dari pagi sampai malam... aku kan  banyak masa, tak penat, tak yah pkir hal rumah, tak payah pikir hal nak jaga dia, kan dia buat semua bnda2 tuh, aku ni keje aku cuma mengadap lappy ni dan bermanja2 dengan blog aku!!!

lantak ler... biar masing2 layan hati 2-3 hari dengan sendiri. Tak perlu luahkan. Tak perlu diganggu. Korang2 semua sila abaikan tulisan di atas, anggap ajer korang tak membacanya. entry yang sebenarnya kat bawah ni ha!!!


v
v
v
v
v

APRIL
 
* Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta dan amat memilih pasangan.
* Selalu memendam perasaan terhadap individu dicintai.
* Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
* Sentiasa ingin diberi perhatian.
* Amat cemburu dalam perhubungan.
* Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
* Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
* Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
* Romantic dan terlalu romantik.

* Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
* Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.

* Kebanyakan individyu yang lahir dalam bulan ini boleh dinggap “hamba cinta” seperti Laila, Juliet, Siti Zulaika.
* Pasangan ideal : Lahir bulan 2,4,7,11



Agaknya sebab bulan kelahiran dia bukan bulan yang dikatakan ideal menjadi pasangan kot yang buatkan aku menulis entry kat atas tu tadi T________________________T



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM