.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Mengekalkan DARA wanita



Tengok tajuk mesti ada yang tersipu2, ada yang geli geleman, ada pulak yang tiba2 teruja. Betul tak? Apa pun alasa korang memang aku nak cerita pasal DARA. bukan ayam dara berempah tau!! tapi bagaimana mengekalkan nikmat DARA seperti malam pertama.

Penting sangat ker kekalkan DARA ni atau dalam bahasa kasarnya 'ketat' atau 'kemut keliling'? sangat penting!! kalau tanya aku 1000 kali pun aku akan jawab YER SANGAT PENTING. Masakan tak penting, sedangkan sex itu fitrah manusia, tanggungjawab dalam hubungan kelamin bagi suami isteri itu wajib, ia termasuk dalam pemberian nafkah (batin).
Sering kita dengar rungutan suami / lelaki terhadap pasangannya seperti "dah macam sudu dalam cawan", "kepala keretapi boleh buat u-turn", "dah lobos", "dah loheh", dan macam2 lagi perkataan bagi menggambarkan kegagalan wanita untuk mengekalkan nikmat DARA untuk pasangannya.

Tapi sebelum aku nak teruskan bebelan lucassss ku ini, aku nak tanya lelaki2 yang sibuk bersungut isteri tak boleh nak puaskan mereka ni, pernah tak mereka tanya diri mereka berapa kali sepanjang perkahwinan mereka, mereka mampu memuaskan isteri mereka? bukan kah para suami lebih banyak menghadapi masaalah mengawal ejakulasi??

Lupakan tentang debat ini. Yang penting kaum wanita kena bersedia untuk mengakui kelemahan diri dan seterusnya memperbaiki kelemaham itu. Kat sini aku nak bagi / berkongsi sesuatu dengan korang.

v
v
v
v
v
v



Untuk kegunaan kekal DARA : Selepas solat Isya' abil segelas air bersih, di bacakan surah ini sebanyak 7x, dihembus ke dalam air tersebut, dan minumlah air itu dengan niat nak mengekalkan diri seperti bidadari untuk suami. INGAT!!! untuk suami. bagi yang nak amalkan untuk BF tuh kirim salam yer, sebab ni ayat Quran, perlu melakukannya dengan nawaitu yang bersih dan baik.

Untuk awet muda: Baca ayat tersebut setiap kali mencuci muka, menyapu bedak, meletakkan krim muka, dan apa sahaja yang berkaitan dengan wajah. InsyaAllah dengan izinNya kita kekal awet muda dimata suami.


Aku dah lama dah tahu pasal keistimewaan ayat nie, cumanya nak berkongsi ayat ni aku tak jumpa dalam internet bahagian yang aku nak. Kebetulan aku ternampak di blog sicantik manis ni. So aku ambil gambar ayat ni dari blog dia. Credit tu Lemang Cute.

InsyaAllah dengan izin Allah, dengan Nawaitu yang betul korang akan melihat hasilnya dalam masa yang agak singkat. Keyakinan itu penting. Kita percaya bahawa Al-Quran itu adalah penawar segala penyakit kecuali Mati.



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM