.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Percaya tau tidak?

pagi2 ni aku online, hajat hati nak surf internet nak cari sumting yang aku perlukan untuk menghabiskan kerja2 aku yang terbengkalai ni, tapi seang sibuk aku buka sana dan sini tetiba aku terjumap sesuatu yang membuatkan aku cukup jadi keliru.






Macam mana aku x keliru? aku tegok satu laman web ni yang menawarkan perkhidmatan erotik secara terbuka, web site ni dalam bahasa melayu, menggunakan domain dot com dot my lagi.

v
v
v
v
v
v




v
v
v
v
v
v




 Macam mana laman web sebegini boleh tersebar luas? x ada pemantauan ker? apa guna ada cyberjaya kalau benda2 mcm ni tak boleh disekat dari berleluasa? aduh aku semakin keliru

Ada sesapa nak join aku yang sedang keliru ni? atau pun nak selesaikan kekeliruan aku nie??









signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM