.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kasihnya Nuffnang pada Natasha

Dah lama kan korang tak dengar aku dapat apa-apa dari Nuffnnag kan? kalau tak ari tuh asyik cerita Nuffnang je kan??  yeah masa bulan April ari tu asyik cerita pasal macam mana Nuffnang sayang kat aku, tapi tetiba diam. Adakah itu bermakna aku dan Nuffnang dah tak saling sayang menyayangi lagi. TIDAK! TIDAK! TIDAK!.

Kami masih lagi sayang menyayangi satu dengan yang lain. Cuma masing2 busy dgn hal masing2 (ewah ayat cover) Tak percaya tengok jer bukti ni. Apa pulak Nuffnang bagi kat aku kali ni??


v
v
v
v
v

Tittle  : The Descent 2
Place  : Cathay Cineplex @ Curve Mutiara Damansara
Time  : 9.30 pm

Yea....yea...yea... aku dapat tiket untuk tengok MOVIE  The Descent 2 pada 18hb May 2010 ni. Wah syiok....syiok.... so sapa lagi yang dapat tiket? meh roger. Nanti boleh jumpa kat sana dan berjimba seperti biasa.

Inilah kelebihan Nuffnang berbanding dengan syarikat lain yang menjalankan perniagaan yang hampir sama, selain dari berblogging korang boleh dapat income, Nuffnang jugak sediakan tiket wayang. Termasuk yang ini bermakna 4 tiket wayang telah aku perolehi dari Nuffnang. Wah memang seronok. Rugi kalau korang tak ambil kesempatan ni untuk mendekatkan diri korang dengan syarikat yang menawarkan korang pendapatan sampingan ini.

So tunggu apa lagi, silalah rajin2 kan diri korang roger website Nuffnang untuk tengok apa yang terbaru yang sedang mereka promosikan untuk bloggers. Nanti boleh kita bertemu dan berjimba di event2 yang Nuff adakan.



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM