.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Semoga ianya kekal



Allahhuakhbar
Allahhuakhbar
Allahhuakhbar

Amin....
Amin Ya Allah
Amin....

Berita ni aku dapat pada 4hb May 2010.
Mulanya tak nak ceritakan pada sesiapa
Tapi aku tak dapat nak sorokkan kegembiraan aku
Akhirnya Fateha jadi mangsa tempat aku bercerita
Malamnya aku khabarkan pada Mr Hubby
Semalam aku dikhabarkan pula berita duka
Yang indah aku impikan ada dalam mimpi ngeri
So sekarang 50-50%
Aku harus usir mimpi ngeri itu jauh2, agar khabar indah ini terlaksana
Aku tak mahu kehilangan lagi
Pun begitu Mr Hubby bersedia untuk menerima segala apa jua yang datang
Sesungguhnya hati wanita aku tidak sekuat itu

Inilah yang aku tunggu selama 4 tahun.
tak...tak...tak nak kehilangan.
Aku akan cuba pertahankan

Cuma adilkah aku pertahankan
Bawa kedunia
Walaupun ianya tidak sempurna
kelak bukan aku saja yang menderita!!!

Airmata...
Aku tidak mampu pertahankannya lagi..



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM