.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hati aku terbakar lagi!!




Kenapa hati terbakar? macam mana hati boleh terbakar? hangus ker? ada ker macam BBQ? setengah masak ker? well done ker? medium ker?huh pastinya 1001 persoalan menerjah ke benak fikiran. Dengan cuaca yang amat panas sekarang ni hati pulak terbakar. mesti senang merebakkan, tambah kalau ada angin sepoi2 bahasa laut. ahakzzz. Korang sila abaikan bila Natasha mula merepek



Actually aku nak cerita pasal kebakaran yang berlaku di Jalan kenanga Kayu Ara Damansara. Kebakaran ni berlaku dalam pukul 1pm, tapi api merebak dengan sangat cepat, tak sampai 10 minit habis hangus kedai tu. Kedai ni ialah tempat menjual simen, pasir, batu bata, senang cerita bahan2 binaan. Ntah macam mana dia terbakar aku pun tak tahu. Lupa plak aku nak pakai pakaian seragam bomba atau polis dan membuat siasatan. Ciss mengarut ku sudah sampai lagi




Gambar ni aku ambik dari atas Helikopter aku




Cuba tengok perbezaan asap dia x sampai 1 minit. (yang ni pun dari atas helikopter)


Inilah pandangan setelah Helikopter aku mendarat





Setakat ni aku x pasti lagik berapa kerugian yang harus aku ganti dialami oleh mereka, dan punca kebakaran sudah dikenalpasti berpunca dari sepuntung rokok Mr hubby aku masih dalam siasatan. Tapi elok jer terbakar tuh, kurang sikit kedai2 yang menyemak kat kawasan ni.

**Apa motip aku buat laporan mengalahkan TV3 ni? korang baca dan buat2 suka dah lah yer..ahahahaha




signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM