.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Nuff x pernah melupakan aku


 Lagi...lagi dan lagi. Kali ni cerita Prince Of  Persia. Tapi kali ni Nuff bagi special sikit tiket wayang, sebab bukan sahaja dapat menonton wayang bahkan dapat makan Rice Crispy by Mister Potato.


 Jemputan dari Nuffnang

Cerita Prince Of Persia ini sebenarnya telah di adaptasikan dari permainan video (video game). Kini mucul dengan sebuah cerita yang akan ditayangkan dipawagam pada 28hb May 2010 ini. Cerita ni pastinya menarik, so aku memang x akan lepaskan peluang.



 Bukan setakat cerita yang menarik, malah Nuffnangers akan dihidang dan dijamu dengan makanan ringan yang enak dan lazat, wah sambil menonton boleh makan2. Takkan nak lepaskan peluang yer tak? So siapa yang berminat nak temankan aku untuk menonton cerita ni sila tinggalkan mesej dalam comment box (untuk yang serius nak temankan aku jer).


 Hidangan Istimewa dibawa oleh Mister Potato sewaktu tayangan diadakan. dan yang lebih menarik tentang movie screening kali ini ialah Nuffnangers bukan sahaja di berikan makanan ringan malah diberi peluang untuk memenangi hadiah istimewa selepas tayangan. Bagi yang menghadirkan diri berpeluang untuk memenangi hadiah yang berupakan RM. Wah!!! syiok nie...

Caranya mudah jer, korang kena buat review tentang movie yang korang tonton, buatlah sekreative mana yang korang boleh buat, agar ada harapan untuk memenagi hadiah2 yang ditawarkan, Apa lagi, takkan nak tengok jer? Jom bersama2 kita ke Cathay Cineplex Damansar pada 27 May 2010 jam 9.30pm.







3 Hadiah yang ditawarkan untuk Review yang paling creative akan memenangi :-


First Prize      – RM1000
Second Prize  – RM300
Third Prize     – RM200


Wahhhhh!!! aku tak nak lepaskan peluang. TIDAK AKAN LEPASKAN peluang ini. Tunggu dan jumpa aku disana!!!!!


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM