.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sex menjadi kepentingan lelaki

Sex menjadi kepentingan lelaki? benarkah? Bukan kah lelaki di berikan 9 akal dan 1 nafsu takkan lah sex menjadi kepentingannya. Sedangkan perempuan mempunyai 9 nafsu dan 1 akal, sudah tentu perempuan lebih mengutamakan sex?

Sayangnya ia tidak terjadi seperti itu kerana walaupun lelaki mempunyai cuma 1 nafsu , namun hampir 99% nafsu yang terdapat dalam nilai 1 itu digunakan untuk sex. Opsss!! lelaki jangan melenting. Ini hakikat. Walaupun perempuan dikurniakan 9 nafsu tapi nafsu kami kaum wanita ini terbahagi kepada banyak benda. kalau nak diceritakan x habis 1001 malam nanti.




dari gambarajah diatas menunjukkan SEX adalah menjadi keutamaan lelaki. tapi yang sedihnya cuba korang tengok bab LISTENING & PARTICLE sangatlah sikit. ATTENTION SPAN pun sikit jer. Adakah kerana ini lelaki bila teman wanita / isteri bercakap dorg susah nak berikan perhatian erk? dorg boleh plak bukak TV tengok TV atau main game sambil isteri bercakap. lepas tuh bila kita tanya dia dan marah2 sebab dia tak berikan perhatian dia banyak pulak alasan kan. Adakah ini disebabkan LAME EXCUSES GLAND dia agak besar?

Cuba lihat apa dalam Otak perempuan pulak.

Lihat pada bahagian SEX wanita, hampir tidak kelihatan kan? Apa yang paling besar dalam otak wanita ialah NEED FOR COMMITMENT . Ha ini mungkin juga menjadikan kita ni lebih bertanggungjawab ecewahhh.
Bahagian LISTENING kita jugak agak besar , mungkin kerana itu kita boleh menjadi pendengar yang baik. Tak kurang jugak bagaian JEALOUSY kita yang terang tak payah bersuluh besarnya. Ha!! patut pun ramai wanita yang cemburu telah mengerat 'anu' pasangannya. hahahaha. Bab2 SHOPPING pun tak kurang hebatnya wanita ni. Patut pun suami takut bila isteri ajak keluar shopping.Tapi yang mengejutkan aku ialah CHOCLATE CENTER untuk wanita tu. hwaaaaa yang ini aku setuju sbb aku pantang nampak cokelat..... tetiba air liur aku cair mengingatkan cokelat. Pastikan petang ni aku g beli cokelat sebelum aku kempunan.

Entry ni hanya berpandukan gambarajah. Hakikatnya aku yakin bukan semua lelaki meletakkan SEX sebagai keutamaan. Mereka juga punya hati dan jiwa yang ingin dibelai dan dimanja, bukan sekadar ingin melampiskan nafsu semata-mata.


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM