.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Bukan RM 20 Nuffnang bagi aku tetapi RM400

Terguzat seketika bila buka email. Wow rezeki yang tak disangka2. Kali ni betul2 durian runtuh. Bukan RM 20 tapi RM 400!!! wahhh seronok kau Korang tengok jer lah email dan bukti2 kat bawah nie (dengan nada bangga)




 Klik untuk zat pembesaran



Klik untuk zat pembesaran
tak puas ati lagi??

v
v
v
v
v



Klik untuk zat pembesaran


Lah.. hikhikhik... sorry2 aku tersilap taip pulak, bukan  RM 400, tapi RM 40. Mesti korang dah buntang2 bijik mata nampak RM 400 tuh kan. Apa korang ingat aku dapat advertorial ker?? hahahaha. Kirim salam lah. Dah agak lama aku tak dapar Project Alpha nie, yelah asyik dia keluar aku tengah bz, ada benda lain yang perlu aku uruskan. Tapi sekali dia bagi RM 400 RM 40 terus. Terima kasih teramat sangat pada Nuffnang.

Esok malam aku akan menghadirkan diri untuk Digi Costume Event. Apa karektor yang aku akan bawak? korang tunggu entry aku pada hari isnin Insyaallah. Aku akan jadikan ini sebagai kenangan terindah aku sepanjang aku ada dengan Nuffnang. Tak lupa Jutaan terima kasih pada Mr Bean, kerana tanpa dia siapalah aku. Dialah tulang belakang aku dalam Nuffnang ni.



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM