.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Kaspersky Anti Virus

Bagi korang yang sedang dan masih tercari2 apakah antivirus yang murah, ori dan bagus, aku syorkan korang guna Kaspersky ni. Harga dia memang amat berpatutan. Dari korang download yang free tapi x dapat perlindungan 100% baik korang melabur duit sikit dan beli jer yang original untuk setahun


Harga dia pulak memang sangat berpatutan. Murah nak bandingkan dengan AntiVirus yang lain2.
  • 1 lesen Antivirus RM 69.00
  • 3 lesen Antivirus RM 99.00
  • 5 lesen Antivirus  RM 149.00
So bagi korang yang masih belajar harga ni tak menjadi beban sebab korang boleh share beli dengan kawan2. kalau share 5 orang baru sorang kena bayar RM 30 jer. Murahkan untuk perlindungan 365 hari. 

Untuk Internat Security pulak harga dia agak tinggi tapi kalau pakai yang ni korang tak payah risau dah pasal spyware atau pun nak melangkah masuk mana2 website, sebab computer / laptop korang dah dilindungi dengan perlindungan yang kuat.

  • 1 lesen Internet Security RM 99.00
  • 3 lesen Internet Security RM 149.00
  • 5 lesen Internet security RM 239.00
Untuk Pc dan Laptop aku kat rumah ni aku cuma gunakan Antivirus jer, ni dah 2 tahun aku guna, memang ok sangat, so kalau korang nak discount untuk beli Antivirus ni, jom klick banner kat bawah ni
v
v
v
v
v








Lepas ni kalau korang nak Discount ni, klik jer kat banner yang aku letakkan kat bawah shoutbox aku untuk kemudahan korang.
v
v
v
v
v
v






Dan untuk korang yang banyak guna HP untuk online, tahu tak korang yang virus juga boleh menyerang HP  korang, dan akibatnya semua yang ada dalam HP korang tuh akan hilang sekiranya tak sempat nak backup.. ahahaha bagi sesiapa yang banyak simpan sms cintan cintuh tuh padan muka..bwekkkk. So untuk mengelakkannya, korang boleh gunakan perisian MobileSecurity ini. Sekurang-kurangnya selamatlah HP korang dan tak adalah pening kepala bila semua datan hilang dan terpaksa format HP korang semula.









Dan harga dia juga berpatutan berbanding dengan pening kepala korang nak format balik HP disampaing hilangf banyak data2 dalam HP. Harga dia cuma RM 69.00 untuk setahun. yang lagi best ialah kaspersky ni ada Live Support. Korang boleh chat dengan customer service jika korang ada masaalah atau memerlukan bantuan.
Klik untuk zat pembesaran

signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM