.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Apa benda kulum-kulum tu?



Pagi-pagi Natasha sudah bikin panazz!! kulum...kulum..kulum...Aduh apa kes? Apa benda yang seronok sangat dengan perkataan kulum mengulum ni? seronok sangat ker bila dengar perkataan itu? atau lebih seronok bila melakukannya? wei Natasha STOP IT!!

 Aku agak heran bila masa aku membuat entry mengenai kulum mengulum ni? Tetiba pulak ada yang mencari perkataan kulum tu kat blog aku. Yang lagi teruk yang dorg cari pasal kulum ni bukannya cari kulum lolipop tapi kulum &*&^%$#$%%^&**(&^%$^&*()_+_*&^ (kena gam aku lepas ni)

Klik untuk zat pembesaran

Kalau betul aku ada menulis tentang apa yang dicari tu tolonglah korang ingatkan aku? setahu aku memang tak ada. Giler ke hape aku nak tulis pasal ni semua. Demi rasa tak puas hati aku telah meng'goggle' apa yang dorang cari ni, dan lihatlah hasilnya.



1. Mula2 aku goggle perkataan yang menjadi pautan



2. Lepas keluar kat page pertama sekali ada terpampang nama blog aku. so klik kat situ dan dapatlah hasil ini. Entry bertajuk " akibat bila selalu berasmara"



3. Aku kena sakit jantung sebab entry ni tak ada pun kisah kulum mengulum. Ishhhh aku tengah musykil nie.



4. Entry ni cuma menceritakan tentang bahaya menggunakan telefon sewaktu telefon berada dalam keadaan ber'cas'. Ada kena mengena dengan  kulum alat kelamin suami ker? ahahahaha. (sah jap lagi aku kena gam)

Ada sesiapa boleh jawab pertanyaan dan kemusykilan aku ni tak?


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM