.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jurugambar terlampau - daydeck86.com

Klik untuk zat pembesaran


Gambar kat atas ni pun dah menceritakan segala-galanya. Tahniah Deck!!! Semoga dengan penghijrahan ini nanti daydeck akan lebih cemerlang dalam dunia berblogging. Wah rumah sendiri, geran tanah sendiri, mesti best kan??? huhuhuhu

Korang yang berangan nak beli Domain sendiri tuh HARAP MAKLUM, gunakanlah khidmat NetKl.com kalau nak senang, sebab kalau guna yang lain aku tak berani jamin, macam daydeck ni, tetiba jer beli dari website lain, alih2 semalam lagi dia buat convert setting dari blogspot kepada dot com tapi sampai pagi ni tak aktif jugak, so dia call aku mintak tolong, lepas dapatkan email dan password dia, aku pun gobek2 dalam 2, rupanya DNS server dia tak buat setting, company yang jual domain ni tak buat, kita kena buatkan manual, so aku terpaksa minta tolong pada Mr Hubby aku untuk wat setting DNS tu, nasib boleh, so dalam masa 30 minit dah boleh pakai dah daydeck.com ni. Dah siap semua aku pun tukarkan domain dia kkat Nuff so keluarlah buffred maggie dia dah..hahahaha

Untuk daydeck, jgn lupa kerja keras, dan blogwalking selalu tau, mana tau boleh blanja makan lepas nie





signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM