.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Follower ke 500



 Hari ini pada jam 3:03pm, dengan rasminya blog ONETASHA ini telah memiliki 500 orang pengikut. Dan Follower yang ke 500 itu adalah SHAH IZNAN.







Jejaka yang berusia 22 tahun berasal dari Negeri Cik Siti Wan Kembang ini masih lagi menuntut, Rasanya dalam bidang Engineer. (kalau silap tolong betulkan yer Shah). Dia memberi nama Penjejak Kehidupan pada blog nya yang memiliki warna kesukaan Natasha, iaitu warna hijau.

Aku x habis usha lagi blog dia kalau nak terjah dan komen lebih2, tapi setakat ni aku nak tegur 1-2 benda jer pada Shah. Apa yang tak kena tu Shah?? ha!!! tau pun cuak kan??
v
v
v
v
v
v

Ha! Ini penthah kalau nak buat duit bersama Nuffnang. Pastikan iklan Nuff duduk kat atas sekali.





Dan rasanya jam ni tak perlu letak kat situ sebab setaip PC / laptop memang dah ada jam, rasanya tak perlu letak dalam blog, lagipun ianya boleh memberatkan kadar loading sesebuah blog itu. Kak Tash harap Shah tak marah yer dengan teguran akak ni. take it as positive comment ok.

So kepada Shah, dah jadi follower tuh rajin2lah singgah dan tinggalkan jejak kat blog Kak Tash ni yer, selamat berblogging dan Insyaallah ada rezeki kita jumpa dimana2 event anjuran Nuffnang nanti.







signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM