.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku diterjah oleh Kuehtart [dot]com


Malunya......Blog cap itik serenti a.k.a itik nila ni pun ada yang nak terjah ker? dush!dush!dush! hantuk kepala kat bantal, cek mimpi ker tidak? Siapalah yang nak terjah blog cap itik serenti a.k.a itik nila ni?
v
v
v
v

Siapa lagi kalau CEO kuehtart ~ Sendra


Apa yang dia sibuk2 nak terjah blog Natasha-E1 a.k.a Onetasha ni? Ishh baiklah g jaga oven tu, karang hangus pulak kueh tart yang tengah dibakar. Aduh lah budak sorang ni? tapi siapa dia Sendra ni? korang kenal tak muka dia? Jom kita usha Sendra yang Macho nie!!
v
v
v
v
v



Yer ker dia terjah? Ishh budak ni memang suka buat kejutan lah, aku pun tak tahu sebenarnya yang aku diterjah sehinggalah aku di alertkan oleh Daydeck. Melambung gak puji2an Sendra tentang aku. Alhamdulillah rupanya Onetasha [dot]com ni ada jugak peminatnya yang tersendiri walaupun aku bukanlah dikalangan blogger hebat seperti Bean Moreno , Eyriqazz, Kak Ina. malu rasanya bila diterjah sebegini dengan komen2 yang agak membanggakan.



Untuk Sendra > Terima kasih sekali lagi, apa yang lahir dalam blog ini adalah apa yang lahir dari hati kecil Kak Tash, tambaham pembaca seperti Sendra yang mungkin dapat menyelami kisah hidup akak dengan lebih dekat dengan entry berepisod Aku & Dia yang masih lagi tak mampu Kak Tash habiskan penulisannya.
Tentang Kak Tash dan aktiviti bersama Nuffnnag tu, credit buat SIFU > Bean Moreno, tanpa Bean siapalah kak Tash hari ini dalam mengenali dunia Nuffnang. Jika ditanya 1000 kali pun, siapakah orang yang membuatkan akak bergiat aktif dengan Nuffnang? jawapan Kak Tash sampai bila2 pun ialah Bean Moreno.
Terima kasih sekali lagi diatas penghargaan Sendra dengan membuat terjahan diblog Kak Tash.


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM