.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

1 dan tetap 1



Dulu aku suka sangat bela kucing, tapi bila kucing kesayangan aku mati aku tak mampu lagi nak sayang kucing lain macam aku sayang 'tompok'.

Dulu aku suka sangat merayau malam2, kadang2 boleh sampai pukul 5-6 pagi, menjelang subuh baru aku balik, sekarang ni kalau aku boleh bertahan sampai pukul 3 pagi itu dah dikira hebat

Dulu aku suka sangat warna hitam, sebab tu kalau buka almari aku, 90% baju aku warna hitam, orang kata sebab hitam boleh tutupkan lemak2 berlebihan, tu aku tak kisah, yang aku tahu aku sgt suka warna hitam, tapi kini aku turut menyukai warna2 lain.

Semuanya berubah, setiap hari ada jer yang berubah, tapi ada satu yang masih sama, tak berubah, dan tak mungkin berubah.Insyaallah

v
v
v
v
v
v
v
v





 
Ha!! Yang ini masih sama. Aku masih mencintai dia seperti dulu. tak pernah berubah. Insyaallah jika diberi pilihan aku ingin menutup mata sebagai isteri Ahmad Syazwan. Pergi mengadap Pencipta dengan status kekal sebagai isteri Ahmad Syazwan, kerana walau sesukar mana rintangan dan ujian mendatang dalam hubungan ini, walau ada mutiara jernih yang mengalir namun DIA MASIH MERUPAKAN ANUGERAH TERINDAH buat diri ku

 
 
 
signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM