.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Natasha masuk ICU pagi ni

Seawal jam 8.30am dah keluar rumah menuju ke Sungai Buloh. Walaupon dinasihatkan jangan bergerak, jangan keluar tapi terpaksa jugak atas arahan. Yang penting kena cek apa yang tak kenanya sehingga masaalah jadi cam ni. Sampai2 Sg. Buloh akhirnya disahkan masaalah kritikal, harus admited. Dengan arahan pakar kena tahan ICU



So jadinya hari Rabulah baru boleh keluar dari ICU. Banyak benda yang memerlukan rawatan. Nak tak ank kena redha ajer lah.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Inilah dia yang masuk ICU


So nampak gayanya berakhirlah zaman rilex aku bila bawak satria kesayangan aku nie. Aku decide tukarkan Auto pada Manual, Kos penyelenggaraan nak tukar semua2 ni adalah dalam RM 3000++. ahahahah yang pastinya bukan dr poket aku, dari poket siapa erk?? biarlah jadi tanda tanya.......

Hari rabu petang baru aku akan jemput Mr Satria aku keluar ICU. Harap2 lepas ni dia sihat lah dan x semput lagi. susah hati aku bila dia sakit macam ni.




**ada yang terkena berita hangit ker**


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM