.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

ruumz bagi aku hadiah


Klik untuk zat tumbesaran

Buat Pertama kali aku dapat hadiah dari rummz. Walaupon hadiah ni harga dia tak seberapa tapi ia tetap istimewa, sebab tanpa yang pertama masakan ada yang kedua. Harap2 lepas ni ada lagilah hadiah dari ruumz.

Bila aku nak pergi collect hadiah ni erk?? aduhai. Kesibukan dan keadaan kesihatan aku tak berapa mengizinkan aku untuk pergi buat masa ni, tapi Insyaallah nanti aku akan cari masa dan minta Mr hubby temankan aku untuk ambil hadiah yang aku dapat. Terima kasih kepada ruumz dan dermalogica

Aku minta maaf pada pembaca blog ni, aku amat sibuk sehari dua ni hingga menyekat aku untuk memblog walking, dan mengupdate entry, Insyaalalh setelah selesai segala yang aku sedang uruskan ni, aku akn kembali menerjah korang, Harap bersabar (macamlah korg kisah aku update blog atau tak) hahahahaha

Yang pasti aku sayang korang semua.....





signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM