.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Aku dapat tiket AIM



Orang kata tuah ayam namppak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. Yer betul tu, aku bertuah semalam kerana mendapat tiket AIM. Siap pergi TV3 kat department gua dot com lagi untuk ambik tiket AIM tu. Tapi rajin ke aku pergi TV 3 tu sorang2? oh tidak aku ditemankan oleh sesaorang yang telah berjaya mendapatkan MC kerana demam kununnya. Siapakah orang itu?


v
v
v
 dengan bangganya TV 3 mempersembahkan .........................................................................
v
v
v









Yeahhh beliau yang dimaksudkan ialah CikLilyPutih dot com

Dah kebetulan sampai kat TV3 tuh apa lagi we all pun ambil kesempatan lah untuk berposing mengalahkan artis. ahahahahha, so jom roger, Pictures speaks louder then words.





so kalau korang nak tau pasal tiket tuh dengan lebih lanjut dan apa aktiviti kitaorg berdua sebelum pergi ambik tiket tuh, jemputlah baca part 2 yer



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM