.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Nuffnang bagi aku duit lagi

Wallah!!! penat2 aku kuar hari ni dari pagi sampai tgh hari & ni aku baru balik rumah, buka2 email aku dapat lagi duit dari Nuffnang. Ini yang membuatkan aku setia dengan Nuffnang nie, masakan tidak, bulan ni ajer aku dapat 2 tiket wayang free dan kedua2 cerita yang sangat menarik. pas tuh Buffered yang tak henti2 lagi...alhamdulillah, pas tuh cash dari Nuffnang lagi, tak cukup dengan tuh, Nuff belanja minum coffee pulak kat office dorang. auchhh!!! sapa tak sayang Nuffnang cam nie kan..




Walaupun apa yang Nuffnang bagi tuh tak banyak, tapi aku bersyukur sangat2. Sekali lagi ucapan terima kasih aku pada SIFU aku yang tak pernah penat memberi dorongan dan galakan. Terima kasih yang tak terhingga jugak buat Mr Hubby atas dorongannya untuk aku berblogging, kerana memahami minat aku, tak pernah menghalang aku dari join apa2 event malah selalu ada disisi aku sepanjang event2 Nuffnang, terima kasih juga kpd teman2 yang sering singgah membaca entry2 aku, walaupu ada ramai silent reader. Tanpa korg semua siapalah blog www.onetasha.com ini.



Terima kasih tuk semua. Sayang korang, sayang semua pembaca2 setia Natasha-E1

I LOVE NUFFNANG



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM