.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Laporan Gatsby Street Fair 1

Seperti yang aku janjikan, aku akan update cerita di sepanjang Gatsby Street Fair pada 17/04/2010 yang lalu.

Seawal jam 10am aku, Mr Hubby, Fateha, Hairi, Eny telah sampai di Times Square. Punyalah ramai manusia
Seperti yang telah dirancang beberapa org bloggers yang memang rapat diantara 1 dgn yang lain diminta memakai pakaian warna purple. So bertemulah purple-purple sekalian







Aus dgn sijantung hatinya pun pakai purple jugak, Cik Hel pun purple, Lily, Pojie Pooh  juga tak ketinggalan memperagakan warna purple. Cuma ada beberapa org yang rapat tapi tak ikut warna terma Purple. Tetiba nampak laut merah. ishh silap lautan manusia pakai baju merah. O0o0ooo ada baju sponsor ker? Gatsby bagi baju rupanya, so bertransform lah kita org menjadi merah saga pulak.hahahahahahah

Cuba cari dimana aku?





Amacam meriah tak?? meriahkan. ini baru 20% jer dari yang aku sendiri hadapi, kalau korang sendiri berada disitu pasti korang akan tergamam sebab apa? sebab sesiapa sahaja yang berada disitu adalah mereka yang termasuk dalam kategori HEBAT kerana telah memecah rekod  menyertai gathering blogger yang terbesar (Malaysia Book Of Record)

Ha tengok nie, nombor peserta yang aku dgn Mr Hubby dapat... 




Nak lagi best? saksikan kereta dgn plat nombor yang sangat glamer nie. MBR = Malaysia Book Of Record. inilah kereta yang Mr Hubby aku hadiahkan kat aku. Apa???korang tak percaya erk? Ha eloklah tu, jangan percaya tau.


Banyak lagi laporan2 dan gambar2 yang akan aku load kat cni, tapi bagi aku masa sikit yer. Alu tengah bz giler sekarang.


Akan bersambung ........



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM