.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

My Version of Grooming Tips

Wah!!! Tajuk yang amat mengancam!! soal kecantikan, soal penjagaan diri, soal kebersihan diri. Sesuai ker jika aku yang nak mengulas tajuk nie? ish!!! Bila bercakap soal 'grooming' yang ada dalam kepala mungkin sekadar...................
v
v
v


Menicure & Pedicure


Tapi sebenarnya tak cukup hanya dengan menicure, pedicure, atau eyelash perming, sebab yang paling penting bukan sahaja apa yang kita nampak diluar itu cantik, tetapi ia harus merangkumi kebersihan diri.

Bagi aku kalau sesaorang tuh nampak cantik, ia harus juga bersih, sebab tak gunakan bila dia nampak cantik, tapi bila kita dekat dgn dia, kita bercakap dgn dia, segala bau yang tersorok dan terselindung dibelakang kecantikannya keluar. Sebagai contoh bau mulut dan bau badan.

Kita kadang2 tak sedar bila masaalah ini melanda diri kita, tau-tau kita semakin dipinggirkan oleh kawan2 kerana apa? kerana mereka rasa tidak selesa berada dekat dgn kita disebabkan bau2an yang amat meloyakan anak tekak mereka. Siapa yang kata wanita tak ada bau badan seperti lelaki? Sebenarnya bukan lelaki sahaja mempunyai bau badan, perempuan juga turut mempunyai masaalah yang sama, dan ada kalanya lebih teruk dari lelaki.

Sebagai langkah mengatasi dan menghindarkan masaalah itu sejak 2 tahun yang lepas aku telah mula jatuh cinta pada barangan adidas. Kerana apa? kerana bau dari produk adidas ini membuatkan aku rasa berkeyakinan pada diri sendiri. Apa barangan pertama adidas yang aku guna?

v
v
v
v


Yer!!! inilah deodorant adidas yang pertama aku gunakan. bau dia memang sangat best, bau sweet gitu. tapi selepas 2 tahu aku guna aku dikejutkan oleh produk baru adidas yang lebih memikat hati aku ..apa lagi kalau bukan Adidas Action 3.
v
v
v


yang ini lagi hebat, bukan sahaja tidak mengandungi alcohol, malah ia memberi perlindungan 24 jam, disamping tidak meninggalkan kesan putih pada pakaian aku.  So aku mula menggunakannya dan aku amat sukakan baunya.
So bagi korang yang nak groom diri korang , bukan sahaja bab2 kecantikan, malah kebersihan diri korang patut diutamakan. Pastikan korang tidak kehilangan kawan2 hanya kerana masaalah2 kecil yang sebenarnya boleh diatasi dengan menggunakan Adidas Action3  ini



Pastikan jugak suami korang tak pikir 2-3 kali nak cium korang mcm ni.......






Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.
signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM