.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jaga keselamatan

Pernah tak korang menghadapi masaalah bila kehilangan kereta? susahkan? nak kena buat report polis, nak kena claim insuran, lepas tuh tertekan kena guna public transport, bagi yang masih ada tunggakan pinjaman di bank masih kena berurusan dengan pihak bank.
Apa punca kehilangan kereta ini berlaku? adakah kerana kecuaian? atau kurangnya ciri-ciri keselamatan pada kereta anda?

(sumber: uncle google)

Cukup ker kunci cam ni untuk memastikan harga kereta yang mencecah puluhan dan ratusan ribu ringgit selamat dari dicuri? dekat pasaran la ni banyak jenis kunci atau lock yang dijual kan. diantaranya.....



Yang mana satu idaman kalbu?
(sumber: uncle google)

Atau korang nak ikut seperti idea sesetengah golongan yang kreatif? dorang bukan sahaja menjimatkan kos tetapi secara tak lansung sedang sangat berusaha menyelamatkan kenderaan mereka dari dicuri. Kalau korang nak cuba bolehlah aku tunjukkan contoh
v
v
v
v
v





Ha!!! gambar2 ni aku snap semasa aku dgn hubby aku tgh syiok meronda2 kat uptown. senak gak perut aku ketawa, sebab sebelum ni selalu jer g uptown tapi tak perasan fenomena nie, malam tu pulak baru ternampak kunci2 hebat ni. Bukan 1 atau 2  tapi boleh dikatakan setiap kenderaan yang digunakan untuk berniaga dikunci begini. Ini petanda kunci cam ni mungkin lagi hebat kadar keselamatan nya kot? So kalau mcm tu apa salahnya jika korang pakai kunci mcm ni jugakkan?


Tetapi sesuai kah kunci mcm 2 untuk kereta sehebat ini? apa pendapat korang *wink*




signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM