.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

My Favourite Sports

Bercakap pasal sukan, aku memang orang yang paling tak suka bersukan. sebab apa? sebab sukan ni meletihkan, dan aku kesian kat lemak2 aku sekiranya mereka cair.ahahaha.Walaupun aku sedar bersukan ni bagus untuk kesihatan tapi aku still malas nak bersukan.

Namun sejak mengenali Mr Hubby aku, aku mula belajar untuk menyintai aktiviti yang dipanggil sukan. Kerana apa? kerana Mr Hubby seorang yang sangat aktif. So aku mula berjinak2 dengan sukan lasak yang dipanggil paintball.


Akibat dari permainan ini, seringkali badan aku menjadi mangsa tembakan dan meninggalkan kesan lebam
v
v
v



lebam yang macam ni yang aku tak sanggup nie

Lebih tidak sanggup bila selepas permainan tu aku terpaksa menahan hidung aku, bukannya bau badan sendiri, sebab siapa yang nak mengaku badan dia berbaukan, tapi tak sanggup menahan bau  selepas Mr Hubby berpeluh. Semerbak tu bau dia. Di sebabkan itu aku menggunakan Adidas Action 3 untuk Mr Hubby aku, bukan setakat Mr Hubby aje, tapi aku mengesyorkan kawan2 yang   selalu join game tu dengan kita org. Huh baulah lega pernafasan aku lepas tu.
Lebih hebat bila Adidas Action 3 ni ada  menyediakan untuk wanita jugak, so aku pun turut menggunakan Adidas action 3 untuk wanita. Wow bau dia memang mengancam, best!!!  Memang sesuai. I Lioooookkkkkeeee. Pendek kata Adidas Action 3 sesuai untuk semua golongan. Korang boleh gunakannya tanpa was2, kerana ia tidak mempunyai kandungan alchoal.


Kesimpulannya Adidas Action 3 memang HEBAT! Jangan jadikan alasan berpeluh lagi sebagai penyebab anda semua tidak mahu bersukan.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM