.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

17 vs 45



Semalam 28/4/2010 genaplah usia aku mencecah 19 tahun. Apasal korg tak percaya umur aku 19? aku ada bukti ler umur aku 19. Ni bukan aku yang buat2 cerita tau. Cuba korang tengok nie??? bukan sembarangan orang yang buat kenyataan ni, dia ni ada Syarikat besar yang duduk kat Bursa Saham  tau, sapa lagi kalau bukan CEO Kueh Tarts
v
v
v
v
v

Klik untuk zat pembesaran


Ha!!! kan terbukti tuh? ishh korang jgn ler dengki!! dah kenyataanya aku ni memang muda lagik... cuma jodoh sampai awal..so kenalah kwin awal. ahahahah. Apa?? korang kata aku 45? sapa yang buat fitnah nie? Apa? Eyriqazz ?? cis mana dia..nak babap dia tuh? dia bagi tau korang kat mana? ada ker bukti? Apa?? ada!!! cis..meh sini meh. Meh aku nak tengok
v
v
v
v
v
v



Ish..ish... tak sangka sungguh cempedak menjadi nangka tetiba aku ada 2 usia.. wahahah. Hebat wanita bernama natasha-E1 ni kan. (penuh keperasanan). So agaknya berapa umur aku yer? takkan nak pakai2 dua kenyataan dari dua manusia berbeza tu? karang tak pasal2 aku jadi macam ni
v
v
v
v

Tak relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!


Apa pun ribuan terima kasih kat korang semua. Tak kiralah dalam bentuk ucapan macam mana korang berikan, aku tetap menghargainya. sangat2 menghargainya. Tapi dalam sedar atau tidak aku terima beberapa personal blog entry tentang bday aku nie. Terharu jugakkan. Nasib baik bukannya keluar surat khabar.ahahahha.



Ini entry khas dari Cikgu Isza. 

Dia bagi entry ni paling awal, sbb FB hantar notification kat dia awal :d. Apa pun terima kasih banyak2 Isza, Tash suka sangat entry Isza ni.



Ini entry khas dari My budak kecik Fateha a.k.a Intan

Wah!!! dalam kesibukannya dia masih ingat lagi dan ada masa nak buat entry ni. Terima kasih Fateha. Nanti dah habis exam kita g roger2 shisha sama2 k



Ini entry dari Sifu aku, Mr bean Moreno

Dalam dia sangat2 sibuk dengan kerjanya, dengan tukar lampu kat kolejnya, dia masih ada lagi masa buat entry ni. terima kasih banyak2 Bean.


Kepada semua yang hantar ucapan kat shoutbox, Fb, sms, card, call, emai, e-greetings, hadiah, dinner, dan lunch, aku nak ambik kesempatan ini mengucapkan ribuah terima kasih pada korang semua. Korang telah menceriakan bulan April aku yang pada awal bulannya AMAT MENDUNG di atas ujian yang menimpa aku.







signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM