.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Natasha dah ada BOUNCER


Wah..wah...wah...Bouncer katernya!! Yer aku tiba2 dah ada bouncer. Mungkin kerana minatnya pada aku (dengan penuh keperasanan) dia telah menawarkan dirinya untuk menjadi bouncer aku. Tak payah bayar gaji, dia sedia jaga aku dan juga blog ni 24jam sehari,Dia rela! Siapakah dia itu?


Cuba korang tengok ni!!

Masaalahnya sekarang dia sudi nak jaga aku, tapi aku x ada link dia untuk nak minta tolong dia kalau ada yang kacau aku. Takkan aku nak panggil dia macam apek panggil ikan duyung dalam filem duyung kut, pakai tiup kerang erk?



Wah!!!! secret man katanya? secret man ker secret admire?? hkhakhak, habislah ko kali ni Natasha-E1, dah ada yang nak jadi bouncer ko plak secara tiba-tiba! Apa kess??



Wah!!! ganas bouncer ku, siap nak bunuh2 orang plak!! siapalah mamat nama Haikal ni? boleh tak tolong kenalkan diri, jangan ler jadi penjaga misteri, susah Natasha nak bayar bonus nanti



Tetiba hati ku tawar nak menjadikan Haikal bouncer aku, bila dia start gatal2. siap nak main raba2 pulak tu? cam mana aku nak rasa secure dgn dia nanti..arghhh tak rela mak nyah!!!


uiksss dah main raba2 pulak, dari satu ke dua org sekarang dah tiga? bukan main lagi yerk! Korang buat shoutbox Natasha tempat mencarut ker? tak harus betul ler korang nie

Apa kes dorang nie?



Bila pulak aku cakap mamat Haikal ni Gay?wah sudah ada isteri ker?? larikkkkkkkkkkkkkkk aku x mo terlibat dgn husband orang doh!!!



So motif entry nie? bukan nak bangga aku ada secret admire atau ada secret bouncer!! Cuma pada semua yg tinggalkan msg kat Shoutbox tuh tlonglah tinggalkan links korang supaya aku tahu siapa, dan dapat membalas kunjungan korang, dan TOLONGlah elakkan mencarut dan berkata-kata lucah disitu sebab ia diletakkan disitu untuk meninggalkan jejak, bukan untuk mencarut atau melucah.

Sekian~~!!!!!!!!!!!






signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM