.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jom lah....tolonglah... jomlah


Menyahut cabaran :::ROWENA::: lantas aku pun gatal tangan mennyertai contest yang dia buat, padahal aku bukannya pandai pun buat benda2 macam tuh, Yet aku still rasa aku berhak untuk menang hanya kerana aku orang pertama yang hantar penyertaan. Cantik atau tak artwork aku, itu cerita no 2, hahahahahah giler perasan + giler kejam.

So aku nak mintak korang pembaca2 dan follower2 budiman untuk tolong vote aku kat blog :::ROWENA:::

Cara2 nak vote tu senang aje korang taip cam ni " Natasha berhak menang, undi Natasha No 1 " wahwahwah!!!! giler perintah aku kan, tapi tolonglah vote aku, lantak korang ler nak kata aku giler kuasa ker, tamak haloba ker, perasan bagus ker, tapi tolonglah vote aku....

Vote aku erk??? vote lah!!! vote ok??? alahhhhh votelah!!!!!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Tolonglah vote aku k.... aku berhak menang
Tak habis lagi rupanya pujukan aku


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM