.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

JOM PERGI GATSBY DEODORANT STREET FAIR

Seperti yang semua warga blogger nanti2kan, esok adalah hari bersejarah dimana seramai hampir 400 orang blogger bersama pasangan yang semuanya akan menjadi 800 orang akan berhimpun bagi memeriahkan satu event yang dipanggil "GATSBY DEODORANT STREET FAIR"



Kat mana erk event ni akan diadakan? event ni akan diadakan di Times Square Kuala Lumpur pada jam 10 pagi, so korang datang awal tau. Jangan lupa register dulu, sebab kalau korang tak register jawabnya korang tak akan diberi RM 50 yang akan di creditkan ke akaun korang pada 19hb nanti.



Macam mana nak pergi ke Times Square? apa susah bagi yang ada kereta naiklah kereta, bagi yang ada motosikal, naik motosikal, kalau ada basikal naiklah basikal, kalau rasa nak naik kenderaaan awam, pastikan korg kuar lebih awal, takut bersesak2 nanti lambat pulak. Kalau naik kenderaan awam nak berhenti kat mana pulak? lahhhh, tak yanh susah hati, meh sini aku nak bagi korang peta.


Amacam?? Loud & clear tak? hahaha ... tak susahkan? So apa yang menarik sangat kat Gatsby Deodorant Street Fair nie? macam bagus jer kan? sebab semua orang sibuk cakap2 sal ni. Ynag mana tak dapat invitation pulak sibuk mengeluh penuh kesedihan. Kenapa yer? sebab disini nanti korang ada bermacam2 game yang akan diberi kesempatan korang main. diantaranya ialah....Airbag Sumo


Wah!! macam menarik jer kan?? memang menarik sebab korang bukan ajer disuruh berhibur dgn permainan tuh, tapi korang akan ditawarkan dgn hadiah2 menarik yang hampir bernilai RM 15,000.00, hadiah2 yangberupakan alat2 elektrik, gadget2 dan bermacam2 lagi, dan yang pasti setiap yang datang tak akan balik dgn tangan kosong kerana setiap peserta akan diberi goddybag. wahhh!! lepas tuh mesti badan bau harum jer kan.



Dan yang paling penting sekali?? korang hendaklah memakai kasut dan stokin bagi melayakkan korang untuk turut serta dalam semua permainan. kalau tak mungkin ada segelintir permainan yang korang tak boleh nak main, so peluang korang nak memenagi hadiah tu jadi kureng ler sikit kan.


So apa lagi, jumpa korang disana nanti yer. Jangan lupa ESOK tau!!!! Jangan ada yang tersalah tarikh. Kalau setakat movie jer salah tarikh tak apa beb...ni event besar2an nie..kalau salah tarukh rugi lah korang.....

signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM