.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Laporan Gatsby Street Fair 2

Sambungan dari part 1 yer kawan2...hahahahah

aduh ramai sangat yang buat entry ni sampaikan aku rasa aku kekeringan idea. tapi apa pon aku update jugaklan untuk buat korang yang tak pergi tu cemburu kat aku kan..hahaha.
Ada beberapa orang yang menegur aku masa kat Gatsby Street Fair "ni onetasha yer" @ "ini Natasha-E1 yer", Aku really minta maaf bukannya sombong tak mengenali korang, tapi aku ni jenis tak boleh nak cam orang melalui gambar dan yang nyata. aduh susahkan. So aku minta maaf banyak2 aku jenis susah nak cam orang. kepada yang sudi menegur aku tuh, ribuan terima kasih kerana mengingati aku, wajah aku juga sinonim dgn nama blog aku.

Oh ya bercakap pasal nama blog ni, aku tertinggal satu cerita, masa aku dijemput untuk ke pejabat Nuffnang untuk minum kopi bersama michelle, aku agak terkejut bila Fresh tegur aku " u're blog is onetasha.com rite".... wah bangga seyhhh dia ingat blog aku, so aku pun tanya dia " wah!! u can remember very well huh my blog?" (dalam hati berbunga2), then dia jawab "its very unique, thats why i can remember" wah!!! so proud lorr... aku pun terus jawab " this blog name choose by Mr hafiz a.k.a Bean Moreno, he is my sifu" terus dorg senyum2. agaknya sedia maklum dengan nama tuh. Credit to Bean Moreno untuk nama blog ni.

Arghhh aku dah lari topik..okok..aku sambung balik yer.



Thanks to MamaTisya sebab tegur Natasha. cara dia tegur " ni Natasha yang onetasha tu yer" hahaha!!! tahniah kerana mengenali diri ku yang tidak seberapa ini


Yang ini pulak Dex (dex atau sesiapa yang tahu URL dia tolong bagi pada Natasha) dan awek disebelah tuh pun sila tinggalkan URL yer.

Dia ni tegur aku dulu " kak Natasha-E1 yer"... terima kasih dex kerana mengecam wajah kak tash, dan terima kasih kerana minta sign autograf .... aduh seperti mimpi plakk kan..hahahah


yang ni x payah aku kenalkan semua org dah tau, jika ada dia ada aku, maka akan huru hara jadinya ditambah pulak kalau ada deydeck, makka akan rosaklah majlis..hahahahha inilah dia cik lilyputih.


Aku ni kira peminat dia ler. Minat cara penulisannya, walaupon dia masih muda, tapi cara penulisan dia sangat matang, dan aku suka personaliti dia. kenapa? itu biar aku dan dia jer yang tahu, dah macam adik aku dah si sendra a.k.a Kuehtart ni, ini kali kedua aku jumpa dia....

Oklah nanti aku sambung lagi yer, aku nak kena keluar nie, ada banyak appt dgn client hari ni. pening doh..sakit kepala aku bila appt melambak2 nie. sakit jiwa pon ada tau





























signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM