.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Nuffnang tunjukkan kasih sayangnya lagi kat aku

I Love U Nuffnang



Itulah yang mampu aku ucapkan. Rezeki aku sempena bulan April ni tak putus2 rupanya. Dari Tiket wayang kick ass - Launching Alpha project S2, dijemput minum coffee di pejabat Nuffnang, Tiket Date Night, Gatsby Street Fair, ini Nuffnang bagi aku tiket untuk IpMan  pulak pada 28/4 ni.Wah..wah..wah..meriah. Ini baru betul hadiah hari jadi aku nie..betul2 pada 28/04. Apa kess?? memang ler seronok kan.



Klik untuk zat pembesaran


Bukan itu jer, dah kebetulan aku buat korang semua jeles kan. Meh aku nak tambahkan kejelesan korang lagi, ni pada yang tak pergi Gatsby Street Fair je lah, bagi yang pergi tuh sure dorg tak jeles punya, sebab dorang pun dapat, malah ada yang dapat lebih dari apa yang aku dapat....



klik untuk zat pembesaran

Amacam best tak kalau selalu dapat hadiah macam ni? best kan... So apa lagi, jom ler join semua event yang Nuff anjurkan. Rajin2 lah roger kat web site Nuffnang. Mana tau rezeki korang pulak lepas ni kan. Apa pun aku nak ucapkan terima kasih banyak2 pada Nuffnang diatas segala yang aku dapat termasuklah duit yang semakin meninggi dalam akaun, dan off cvoz ucapan jutaan terima kasih pada pembaca & follower kat blog ni, kerana tampa korang siapalah Natasha-E1



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM