.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Mengapa kau tinggalkan aku????????

Agak sekian lama kau bertamu dilaman ini,
Sejak sekian lama kau jadi penyeri di laman ini,
Kehadiran mu buat aku terhibur
Kehilangan mu buat aku tercari2

Puas ke belai
lelah ku jaga
setiap hari aku bermusafir
mencari trafik yang cukup
agar kau kekal dilaman ini

Namun hari ini kau tinggalkan aku
aku kembali sepi
adakah usahaku tidak dihargai
adakah jari jemari ku
tidak hebat berbicara soal hati?
kembalilah kau sayang ku
kembalilah......



Dari semalam ssampai hari ni kenapa Nuffnang macam sedang berkabung aje? x kan kerana perginya satu bintang tanahair Nuffnang turut berdukacita? Ada kena mengena ker? Semalam pagi Nuffnang begitu happy, masuk jer tengahhari dia dah buat hal, mendiamkan diri, buat diri ku tertanya2 dimanakah silap ku?
Hari ni pagi tadi Nuff ok lagi, masuk jer petang dia dah mula berkabung?? apa cerr ni?? ada kena mengena ker dengan email yang aku dapat ni??
v
v
v
v
v



Setahu aku, aku x ada click sendiri punya!! so kenapa aku dihukum? ada sesiapa yang boleh tolong jawabkan? nak kata aku aje yang hadapi benda ni rasanya tak jugak sebab SIFU aku jugak mengalami perkara yang sama.ishhh apa kes Nuffnang aku ni?

Nak kata buffred aku dah habis, aku temgok masih banyak, masih bertimbun lagi buffred aku, masih tak tukar kepada metered.. so apa cerr? keluarlah sayang aku amat merindui mu, tanpa mu tidak ceria blog ini.....
Ada sesiapa yang boleh jawab persoalan ku ini?? Bro Eriqazz? Melz?





signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM