.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Project Alpha S2 - Launching Event Part-2

Ok...Time to update cerita yang dah basi nie.Huhuhu ambik masa hampir seminggu. Kenapa? Atcually tak busy pun cuma keadaan kesihatan tak mengizinkan. Aku demam teruk. Semalam - sabtu, satu hari aku x berdaya nak angkat kepala, sampaikan nak update cerita aku pergi ke pejabat Nuff pun aku tak terdaya, nasiblah aku dah buat entry tuh sebaik sahaja balik dari office Nuff pada hari jumaat, so buat Auto post je. Ini pun ikutkan badan masih tak terdaya nak bangun tapi aku kena gak bangun bila ada orang yang menuntut janjinya suruh aku alterkan blog dia. Dah alang2 kuatkan diri bangun buat untuk blog org takkan blog sendiri nak disepikan, x adil lah kan, so alang2 buat biar buat sekali dengan blog kesayangan aku nie. Ingat hati nak buat Auto post untuk esok, tapi x apalah esok, esok punya cerita. Biar aku updatekan dulu cerita Launching Events untuk Project Alpha session 2 ni dulu




Serikandi-serikandi Bloggers



Apakah aktiviti kitaorang pada malam tersebut? tak lain tak bukan ialah beramas mesra, bergossip, bergelak ketawa dan kalau namanya bloggers, kitaorg ni pantang berdepan dgn kamera, macam ada badi bergambar pulak, pantang nampak flash mmenyala, pasti sorongkan muka, so jon usha pic malam2 itu yang sempat untuk dirakamkan
v
v
v
v
v
v
v



Akhirnya tibalah saat yang ditunggu2. Menyaksikan cerita kick ass, Tiket wayang free yang ditanggung oleh Nuffnang. Apalagi serbuuuuuuuuuuu!!!
Tapi guys, cerita ni memang best, memang menarik, boleh bagi 5 stars, kalau korang tak tengok cerita ni memang rigi, tambah rugi bila korg kena bayar tiket sendiri tak seperti tetamu2 Nuffnang yang dapat tengok wayang free, dah lah tiket free, makan free, siap dapat godiebag lagi dari Adidas.




So pada sesiapa yang tertelan air liur baca entry ni, lain kkali rajin2 lah skodeng event Nuffnnag yer. Jangan buat alasan "alah malaslah" "alah kkalau masuk pun bukannya boleh menang" "alah nuff pilih org lama jer" semua alasan ni korang yang buat bukannya Nuff yang bagi. Sebagai bukti aku sendiri orang baru, baru masuk 2 bulan + aku bergiat aktif, tapi alhamdulillah aku dah rasa hasil dalam berblogging ni, yang penting ikhtiar, usaha itukan tanda kejayaaan. Berblogging bukannya untuk buat duit cara sepenuhmasa, tapi sekurang2nya jadikan ia sebagai hobi yang boleh korang memanafaatkan masa disamping memberi pocket money, lepas bayar berukband korg tiap bulan pon dah ok kan??




signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM