.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tash kena RAGUT!!!! ( sticky entry)

Sedih sangat bila hari Jumaat malam baru2 ni tash kena ragut sewaktu sedang berjumpa dengan 2 org blogger untuk lepak2. kejadian tersebut berlaku sekelip mata ajer. Peragut tuh meragut beg tangan aku. Yang teruknya, kejadian tersebut sempat dirakankan oleh sifu aku tapi dia tak ambik apa2 tindakan pun untuk menghalang peragut tuh...











http://www.slurpee.com.my/contest_video_detail.php?vid=422620042010002454





Ahahhahah..jangan lah marah, sebenarnya kisah ragut meragut nie dirakamkan sempena memasuki contest slurpee yang di hebah2kan oleh Nuffnang. So mintaklah jasa baik korang untuk vote Natasha yer. Tolonglah vote...tolonglah....
Bukannya susah pun, cuma register, pastuh confirmkan registration korang kat email korang, pastuh votelah video ni kat URL ni : http://www.slurpee.com.my/contest_video_detail.php?vid=422620042010002454 , boleh kan...

Jasa baik korang amat2 dihargai...






Video ni ada sejarahnya, video ni dirakamkan pada hari jumaat malam sabtu, sebelum nak ambik video ni kena lah tunggu kuncu semua datang, dekat 1 jam lebih gak tunggu, pas tuh dah siap video ni Sifu aku pon updoad kan kat youtube, aku pulak uploadkan kat web site slurpee, tetiba esoknya aku dapat email kata video aku ditolak dan kena reject sebab terbalik, Sifu aku dah cuba rotatekan tapi tak berjaya, so dia bagi aku sampai pukul 3pm semalam untuk aku rotatekan video tuh dan submit semula, tapi aku dah mati akal, sebab tak ada siapa yang sudi nak tolong aku, tambah pulak capture original ada kat sifu aku, lagilah aku mati kutu. Aku keluarkan status kat FB minta sesiapa yang pandai untuk tolong, 2.55pm aku dapat email dari nikki bagi tahu yang dia akan tutup contest tuh, aku pun tye dia kalau2 aku boleh submit lewat, aku explain kat dia masaalah aku, finally dia setuju dan bagi aku masa sampai pukul 10am pagi ni, tapi video ni aku dah submitkan semalam lagi at 12.15am.

So dengan penat lelah dan stress ni harap sangat korang sidi vote aku yer......




signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM