.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

No String Attcahed

'No String attached'!! Apa yang korang faham tentang maksud perkataan ni? mesti benda pertama yang terlintas kat fikiran korang ialah hubungan yang tidak ada apa-apa ikatan betul tak?

Bukan ini yang aku nak cerita. Tak ada kena mengena dengan sesuatu hubungan perasaan, cuma ada hubungan dengan internet aje. Maksud NO STRING ATTACHED ini sama dengan 'potong jangan tak potong, potong jangan tak potong anda sudah potong?' semua ini adalah cerita berkenaan dengan P1 Wimax.

Cuba bayangkan dalam zaman serba maju ini semua orang menggunakan laptop, tetiba terpaksa menggunakan sesuatu yang berwayar/bercabel. Wah!!! mesti sesak hidup korangkan. macam gambar kat bawah ni
v
v
v
v
v


Serabut tak?

Maka berlumba2lah syarikat2 gagah perkasa mengeluarkan produk masing2 bagi mengurangkan sakit kepala terhadap benda2 yang berwayar ni, maka keluarlah produk ini, dan aku pon merasa memakainya..
v
v
v
v
v


Tapi cuba korang perhatikan.ianya masih berwayar / berkabel kan. So akan menyampah dengan kelembapannya, tambahan harga dia yang agak tinggi. so memandangkan aku semakin aktif berblogging, maka aku memerlukan sesuatu yang mempercepatkan proses aku untuk berblogging. kalau nak tunggu untuk 1 upload gambar pun ambik masa 15 minit, nampak gayanya satu entry aku kena mengambil masa hampir 1 jam. AMAT TIDAK BERBALOI.


Kemudian aku diperkenalkan oleh kawan2 dengan P1 Wimax. Wah!!! yang ini memang berbaloi2. Tanpa wayar lansung, mudah dibawa kemana2. Hanya dengan RM 100 korang boleh menikmat nikmat melayari internet tanpa perlu berserabut dengan wayar atau pun memikirkan watu kemuncak yang kadang2 mengundang kelembapan. Denagn P1 Wimax ini tak kira bila masa ajer korang online line internet korang memang tiptop. so boleh lah korang jadi blogger yang berjaya tanpa alasan kenapa tak boleh nak update entry kan.

Apa kelebihan P1 Wimax ini?
  • 1) Talian telefon tidak diperlukan
  • 2) Plug & Play
  • 3) Akses berkelajuan tinggi 42 kali ganda berbanding dial-up.
  • 4) Bayaran serendah RM 49 sebulan (free Modem).
  • 5) Jaminan kepuasan 15 hari (Boleh dipulangkan/dikembalikan).
  • 6) Tiada wang pendahuluan dikenakan atas khidmat ini. Terima modem anda dan ready to surf.
Tunggu apa lagi?   Potonglah apa-apa yang patut korang potong dan bertukarlah kepada P1 wimax atau pun P1 wiggy  bagi kemudahan korang jugak. jadi nak fikir apa lagi, jom sama2 kita potong segala wayar yang berserabut itu dan bertukar kepada sesuatu yang lebih bergaya dan mudah dibawa kemana2 sahaja

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM