.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Coffee di Nuffnang


Menerima undangan ke Pejabat Nuffnang adalah sumting yang sangat2 aku tunggu, Dari bulan lepas aku mencuba nasib dan akhirnya......
Akhirnya!!! aku sampai jugak ke pejabat Nuffnang. Walaupun dalam keadaan hujan yang agak lebat, dalam keadaan aku yang demam, sakit kepala, suara macam jantan ~ ini kata Deydeck ler ni, aku masih gagahkan juga untuk ke KL.



Terasa seperti nak bawak kereta, tapi mengikut pengalaman org2 lama yang selalu ke pejabat Nuffnang, parking kereta dekat situ sangat susah, dengan jalan yang jam, buat aku fikir 10 kali nak drive ke KL. Finally aku decide untuk naik LRT, So aku park kereta di Taman Bahgia, naik LRT, turun di LRT station Dang Wangi. Sampai2 aje, hujan bukan main punya lebat. Tapi nak buat mcm mana, aku kena redah jugak sebab masa tu jam menunjukkan pukul 3.58pm. Ini bermakna aku ada 2 minit untuk sampai.


Menyeberangi jalan dalam keadaan hujan dalam keadaan aku yang demam memang buatkan kepala aku sakit, tapi akhirnya aku berjaya jugak sampai ke Office Nuffnang. Kedatangan aku disambut oleh Michelle Teh, Xinxian a.k.a  Fresh & Robb Chew.

 Pejabat Nuffnang yang terletak di 12B-5 & 12B-6 Heritage House, Jln Yap Ah Shak KL


Kiri : Michelle Teh, Xinxian a.k.a Fresh, Natasha & Robb Chew


Coffee with Nuff kali ni cuma dihadiri oleh 5 orang bloggers aje. Aku sampai dalam pukul 4.06pm, sementara blogger ke 4 sampai dalam 15 minit kemudian, dan blogger yang ke lima sampai dalam pukul 4.20. 


We Love Nuffnang 
Kiri belakang : Merryn Tan, Natasha-E1, Kiri depan : Jimmy, Bernard, Shana

Mcm2 yang kitaorg sembangkan, tips2 berharga dari Nuffies, best... memang best. Michelle tunjukkan pantry Nuffnang, wow kalau hari2 kesini memang boleh gemuk ler, mcm2 ada.



Inilah Coffee Machine Nuffnnag



Kitaoorg jugak diperkenalkan dengan staff2 Nuff yang lain. Melihat cara mereka berkerja yang sangat cool.

Dibawa melihat disekeliling kawasan Office Nuff aku terpandang 'footprint' board. Tergamam bila terpandang satu gambar yang sangat2 aku kenali terpampang disitu. Tak sangka gambar berkenaan boleh ada disitu. 


Nuffnang foot print board

Wah!! lihat gambar aku dan peserta2 lain sewaktu Bloggers Paintball Gathering


Tak mahu ketinggalan meninggalkan 'footprint' kat office Nuffnang jugak

Sebagai kenang-kenangan aku mendapatkan tandatangan Michell, Fresh dan Robb


Tandatangan Michelle



Tandatangan Xinxian a.k.a Fresh



Tandatangan Robb Chew

Perjumpaan yang berakhir sehingga jam 7petang. Wah terlebih masa sudah!! Sepatutnya perjumpaan ini cuma dari pukul 4-5petang ajer, rupanya berlarutan sehingga jam 7pm.



Tak sia-sia aku meredah hujan denagn segala ilmu dan tips2 berguna yang aku dapat dari Nuffies semua. On the way berjalan balik dari office Nuffnang, aku sempat mengambil gambar satu kedai yang telah di rekomen oleh  Nuffies sebagai 1 restaurant yang menghidangkan pizza yang enak dan lazat. Insyaallah aku akan cuba nanti. Ingat nak pergi minggu depan, tapi kalendar aku dah penuh dengan program 'gatsby street fair', so kena tunggu minggu yang lepas tu lah jawabnya. Jom usha pic restaurant ni. nampak menarik.



Yellow Cab Pizza Co


Finally thanks to Nuffnang kerana mengundang aku untuk minum coffee bersama Nuffies, dan thks to all Nuffies for all the tips & being so friendly. Bagi korang yang belum lagi dapat undangan Coffee with Nuffnang, eloklah cuba nasib korang dengan menghantar email pada dorang. Mana tahu lepas ni rezeki korang pulakkan.



I LOVE U NUFFNANG


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM