.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Penipuan!!!!!


Pernah tak korang rasa diri korang ditipu oleh penjual? apa yang korang faham tentang penipuan? Aku buat entry ni bukan nak burukkan sesiapa! tapi aku amat bengang dan sakit hati bila benda ni terjadi pada aku pada hari ahad lepas.

Selalunya dalam keadaan tergopog gapah dan nak cepat, dalam masa yang sama aku perlu beli sesuatu, satu-satunya tempat yang aku fikir terbaiklah ialah Tesco. Kenapa Tesco ? ini kerana janji dan jaminan dorang kepada pembeli
v
v
v
v
v


Tetapi sebaliknya berlaku bila aku singgah ke Tesco extra Selayang.
v
v
v
v
v



Apa guna dorang gantung signboard berjanji "kami pastikan ada tidak Q" jika ini yang terjadi
v
v
v
v
v

v
v

v
v



Korang tak rasa seperti papan tanda itu hanya satu GIMIK untuk dorang dapatkan perhatian pelanggan? kejadian ini berlaku pada hari ahad, mustahil pihak pengurusan tidak peka pada keadaan ini, memandangkan ianya berlaku pada akhir2 bulan dan hujung minggu!! Apa alasan pihak pengurusan Tesco extra Selayang?
Aku cuba dapatkan penjelasan dari pengurus bertugas, bila aku tanya dikaunter pertanyaan untuk berjumpa dengan pengurus mereka memberi alasan "pengurus tak ada kak" aku yang memang nak cepat disamping hangin satu badan sebab terpaksa Q selama hampir 30 minit terus jer angkat kaki. Tapi aku akan pastikan gambar dan komplain aku ni sampai ke pihak pengurusan Tesco extra Selayang secepat mungkin.

Kalau nak bersaing pun jangan beri janji palsu!!!!!!!!!






signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM