.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

TQ Nuffnang, TQ Sifu


Sekali lagi terima kasih kepada SIFU aku kerana tak putus2 memberi aku galakan. Aku tak menafikan selain dia, aku banyak terima tips dari SIFU2 yang lain jugak seperti Melz & Eriqazz. Tapi SIFU aku ni lah yang paling banyak membimbing aku. Dia selalu bagi aku galakan. Tak henti2 dia memberi aku tips. Tak penat2 dia menjawab segala pertanyaan aku. Dia bz macam mana pun dia akan tetap jawab soklan aku walaupon selepas 4-5 jam, hakhakhak (siyes nie)

Siapakah SIFU aku? Siapakah yang bertanggungjawab pada income aku dalam Nuffnang sekarang? (mcm ler banyak sangat) tapi still DIA lah yang bertanggungjawab atas menerapkan nilai2 murni agar aku tak putus asa. Siapakah SIFU aku tu?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



Yezzeeehhh!!! beliau ialah Mr Bean Moreno 
 pst..pst... Bean jangan lupa ambik award tu yer......


Semalam aku agak berdukacita kerana aku tak dapat pun email dari Nuffnang untuk projek Alpha week 3 tu, tapi seperti biasa dukacita aku itu dipositifkan oleh SIFU aku. So aku sangat positif, aku anggap bukan rezeki aku, mungkin ada kelemahannya dalam entry aku untuk week 3 tu, tapi demi nak sedapkan hati anak muridnya ni, dia kata "agaknya Nuffnang bagi lambat kot kak", tengok? sebab tu aku kata dia ni selalu buat aku pikir positive.
Lupakan kisah tu ok. aku tak terpilih! 
Tapi hari ini 25hb Mac 2010 aku seperti biasa online jer terus buka web blog kesayangan aku, buka web duit aku, Nuffnang ler, dan aku dikejutkan dengan


v
v
v
v
v
v
v
v
v




Yezzeeehhh aku dapat jugak!!!! Nuffnang bagi aku RM 20 untuk week 3. Sekarang aku tunggu week 4 pulak. Mintak2 minggu depan dapat lagi. Insyaallah

Entry ni bukan nak bodek2 Mr Bean Moreno atau nak bermegah2an. Entry ni cuma untuk korang jadikan panduan, dengar cakap mereka yang dah lama dalam Nuffnang, kerja kuat sikit, blogwalking kena banyak, rajin2 join apa2 yang Nuffnang anjurkan. Insyaallah dimana ada usaha disitu ada kejayaan.


I Love Nuffnang. 10Q Nuffnang


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM