.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Andai...........



Layu aku tanpa cinta mu
Layu aku tanpa belaian mu
Layu aku tanpa sentuhan mu
Namun mungkin tidak kau sedari
Kerana.....
Kau tidak pernah merasa layu
Kerana.......
Kau selalui aku cintai
Kau selalu aku belai
Sentuhan ku sering menyegarkan mu

Andai bisa ku ukir awan dilangit
Akan ku ukirkan bait-bait puisi
Andai bisa ku anyam buaih-buih dilautan
Akan ku anyamkan menjadi cerita cinta kita
Namun aku tidak mampu
Aku tidak punya kuasa sakti itu
Yang terdaya aku lakukan....
Sekadar memahat nama mu agar abadi di sanubari
Mengukir indah memori kita di pangkin hati
menganyam cinta mu menjadi trofi di dasar jiwa ku

Sayang hati ini menjerit
Namun tidak kau dengari
Aku rindukan belaian mu...............
aku sangat merinduinya sayang

Andai malam ini terkatup mata ku buat selamanya
jangan lupa ciuman terakhir di kalimah pencipta
Agar aku tenang disana







signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM