.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jutawan nuff mampu bina banglo

Sana...sini.... orang sibuk cerita pasal Nuffnang, traffic, buffred, dan 1001 iistilah lain lagi, untuk apa semua ini jika bukan untuk meraih sejumlah nilai lumayan yang di tawarkan oleh Nuff.

Buktinya ramai antara mereka sudah mendapat habuan dari Nuff, Diantara bukti mereka yang berjaya ialah Bro Eriqazz, Melzromeo dan ramai lagi otai-otai yang dah kenyang dengan Nuff

Aku pun dah berjaya sampai aku dah buat sebijik banglo tanpa korang tahu. Cuma aku ni jenis yang low profile, ialah aku mengamalkan kehidupan zuhud lah katakan..ini adalah wajah baru banglo yang sedang dalam pembinaan
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


Namun disebabkan traffic semakin kurang dan maka impian aku nak siapkan bunglo ni terbengkalai. Maka aku amat2 memerlukan bantuan korang untuk menu'up' kan lagi traffic aku ni agar impian aku menjadi kenyataan. Kaya aku nanti korang gak senang, boleh ler aku bagi voucher starbuck yang betol kan..hakhakhak...... 
Akibat dari kegagalan blog ini mencapai traffic yang dikehendaki maka inilah hasilnya bunglo aku
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



Korang tak simpati ker kat aku? so rajin2 ler terjah blog aku ok? bagi up sikit traffic. Jasa baik korang akan ku kenang hingga ke akhir hayat ku.

Jangan tak caye!!!! depan bunglo... belakang 'setingga'den...huhuhuhuhuhuhu


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM