.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Perkasa luar bukan perkasa dalam


Tertarik dengan tulisan Aus Melankolik tentang "Aku bukan gay murahan". Baru2 ini dalam perjalanan menziarah blog ke blog aku terjumpa dengan satu blog yang memaparkan kolesi gambar2 'anak ikan' yang diambil oleh sipenulis dan dipaparkan ke dalam blog nya.

Sipenulis bukanlah seorang perempuan cuma menggunakan nama 'Sherita Aziz' bagi menutup identitinya, Dia yang membahasakan dirinya sebagai 'Auntie' adalah seorang lelaki (sila ambil perhatian: LELAKI).

v
v
v
v
v
v
v
v



Semua gambar2 yang diletakkan disitu kebanyakkannya adalah lelaki yang pernah menggunakan perkhidmatan beliau. Dan lebih memeranjatkan lagi lelaki2 ini kebanyakkannya adalah lelaki yang zahirnya kelihatan TULIN, berbadan tegap, dan lebih memeranjatkan mereka adalah golongan yang melakukan kerja2 yang agak kasar dan menyerlahkan kelakian mereka- (sila klik), namun disatu sudut lagi mereka masih memilih lelaki.... kenapa?? mengapa?? adakah kerana wanita tidak cukup hebat? tidak cukup memberangsangkan mereka?? Tidakkah mereka sedar perbuatan mereka ini menyebabkan Nabi tidak mengaku ummat?


Bagi yang pernah melihat undies ni pasti tau apakah pekerjaan mamat ni? cuma mereka yang bekerja sebagai ******* sahaja yang memiliki undies macam ni. undies ni tak ada dijual di mana2 kerana ia adalah untuk kegunaan ******* sahaja. 

Kalau korang tengok koleksi2 di blog Sherita Aziz ni, kebanyakkan mereka adalah abg2 ******* seperti pic kat atas nie. Sherita Aziz lebih suka mengelarkan mereka ni dengan jolokan nama "abang celoreng".

Dengan penemuan aku pada blog ni aku rasa kaum wanita kena tukar perjanjian mereka dengan pasangan mereka. kalau dulu:- "abang... abang janji dengan ayang abang setia yer, abang jgn curang yer, jgn cari PEREMPUAN lain yer" tapi kini wanita kena tukar pada "abang... abang janji dengan ayang abang setia yer, abang jgn curang yer, jgn cari PEREMPUAN mahupun LELAKI lain yer". Ini disebabkan lelaki sekarang mungkin kelihatan normal tapi sebenarnya tidak? dari pendedahan di blog Sherita Aziz jelas menunjukkan mereka ini ada yang berkeluarga, mempunyai isteri dan anak2 tetapi masih lagi menggunakan perkhidmatan "lelaki".

Bagaimana dengan anda? adakah anda benar2 TULIN? tepuk peha tanya 'adik'........ 

** Entry ni sekadar berkongsi pendapat,cerita,info (jgn anggap lucah)..yang baik kita jadikan tauladan, yang buruk kita jadikan sempadan



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM