.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

I Love Nuffnang

Hari ni happy sangat!!! Mcm mana tak happy? pagi-pagi dah dapat surat cinta dari kekasih ku NUFFNANG. Minggu lepas sedang semua orang sibuk dapat surat cinta 'rahsia' aku pun dapat jugak, tapi lepas tu orang sibuk kata dapat pergi event, kena buat entry, tapi aku???? aku berada dalam duka nestapa!! sebabnya aku tak dapat pun invitation untuk pergi event tu, tapi ada seorang 'teman' seperjuangan sering menasihatkan aku supaya jangan patah semangat, jangan putus asa, dia minta aku buat jugak entry tuh dan emailkan pada Nuffnang, aku buat seperti yang dia suruh, tapi sayangnya sampai aku dah lupa hal tu Nuffnang tak ada pun reply apa-apa pada aku.

Sampailah pagi ni...aku dikejutkan oleh surat cinta dari Nuffnang
-
-
-
-
-
-


So aku pon awal2 dah YM 'teman ni'. aku tanyalah mcm mana? sebab aku dah pernah buat entry tuh seperti yang dia suruh tapi sekarang Nuffnang mintak aku buat satu entry pulak. Adakah aku harus buat lagi sekali atau pun sekadar hantarkan permalink ke email Nuffnang. Atas nasihatnya aku pun mengedit sedikit entry tuh dan emailakan permalink aku semula kpd Nuffnang

Tak sampai sejam selepas itu sekali lagi aku dikejutkan oleh satu lagi surat cinta dari Nuffnang
-
-
-
-
-


Wah!!!!!! betul ker apa yang aku lihat ni? aku dapat RM 20.00 dari Nuffnang? apa?? korang kata tak heran?? tak pelah, bagi aku, aku tetap happy, ini yang akan terus membakar semangat aku untuk bersama Nuffnang. Aku masih ingat lagi pesan Melz "Nuff ni dia akan slow mula2. yelah dia nak tengok macam mana setianya kita kat dia? adakah kita ni cepat beralih arah?" so sekarang ni terbuktilah aku kekasih yang setia kat Nuffnag kan? sebab tu dia bagi sampai 2 pucuk email.
Seperti percaya atau tidak aku pun check kat earning aku. wah!! betullah dah ada 'float amount' kat situ. amount akan di creditkan pada 19/03 nanti. Terima kasih Nuffnang
-
-
-
-
-


Sangat happy tau!!!!!!!

Tapi lagi sekali tak percaya, Nuffnang rindu kat aku agaknya, dia hantar pulak satu lagi email ajak aku dating dengan dia pada 17/04/2010 ni bertempat di Times Square Kuala Lumpur. Katanya dia nak ajak dating tu sempena meraikan hari jadi aku pada 28/04/2010 nanti, so celebrate awal. ( yang ni aku tipooo!!) Nuffnang membuat kejutan ke 3 pada aku. Bukan setakat itu sahaja, sebaik aje aku keluar dating dgn dia nanti, dia akan menghadiahkan aku RM 50 pada 19hb April 2010. Wah!! syiok..syiok... happy...happy...

-
-
-
-
-
-

YeeeeeeHaaaaaaa!!!!!!! Akhirnya. Aku dapat jugak ikut event "Gatsby Deodorant Street Fair" So nantikan aku disana nanti.
Buat Nuffnang tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Natasha disana!!!! disana!!!! disana!!!! terlebih sudah!!


I LOVE U NUFFNANG

***Entry ni bukan tujuan untuk menunjuk2 tau macam kata 'teman' tu. tapi ia sekadar berkongsi kegembiraan dan memberi semangat pada yang kurang bernasib baik agar terus mencuba.***
signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM