.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Daun Keladi



Apa kena mengena pulak kisah ni dengan kisah daun keladi yer? Takkan nak belajar pasal sains pulakkan? Ada sesiapa yang tak pernah tengok daun keladi tak? Melampau ler tuh kan! Tapi tumbuhan yang dipanggil keladi ni glamer tau? tak percaya? Maunya tak glamer, keladi ni ada pelbagai jenis tau, daun dia pon berwarna warni, ada orang yang siap buat pokok keladi ni pokok hiasan dalam pasu lagi. keladi pon sedap kalau di buat kueh. tapi aku bukan nak cakap pasal cerita keladi ni. Ynag aku nak cerita pasal pantun yang menggunakan 'keladi'


v
v
v
v
v
v


Terima kasih daun keladi, 
Lain Kali bagilah lagi.


Ha! pantun 2 kerat nilah yang aku nak cerita. pantun ni aku tujukan khas buat teman bernama Isza, Tieqa & Rdna kerana sudi memberi aku award yang aku rasa aku tak layak untuk memilikinya. Tapi siapalah aku, apalah daya ku menolak pemberian mereka yang bernama teman. Demi sebuah persahabatan aku terima juga pemberian ini. Terima kasih sekali lagi.

dan award ini juga kuberikan kepada semua teman2 yang datang mengunjugi blog ini, kerana tanpa korg semua siapalah aku? Terima kasih atas sokongan kalian semua pada blog ini.


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM