.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Dua-dua aku sayang

Mula-mula dia excited sangat bila dengar pasal princess DD. Tiap kali dia call, dia akan tanya pasal Princess DD. Dia tak sabar2 nak jumpa Princess DD. Sampaikan bila aku bg tau dia..aku nak carikan calon suami utk Princess DD pon dia excited sangat. Bila dah bawak balik suami si princess DD tu, dia jugak lah yang bagikan nama, Prince Joy...

umur Princess DD dah masuk 3 bulan jadi anak aku barulah mummy dia datang jumpa dia..apa punya mummy lah ni?? mula2 jumpa terus mereka beramah mesra...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Tengoklah apa yg Princess DD ni buat kat Mummy dia....


 Geget jer mummy tu DD... hahahah Habis dia usha muka Mummy tu DD 


 Wah!!! DD cuba menunjukkan kasih sayangnya pada Mummy...

2-2 aku sayang...... adik aku, aku sayang, anak manja ku DD pun aku sayang....

Sengalkan entry kali ni, entry ni nak ucapkan selamat malam, have a sweet dream.


signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM