.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

'PURPLE' di Gatsby Deodorant Street Fair

Tiba-tiba aku dengar berita "kak tash kita kn pakai purple tau masa pergi Gatsby Deodorant Street Fair kat Times Square tu". Ha!!! Idea siapakah ini? adakah idea
Bean, Aus, Helena, Hairi, Fateha, Sendra, Deydeck, Lily, Melz, Eriqazz, PojiePooh atau Bob?
Huh!!! kalau aku tak nak pakai purple?? apa dorang nak buat kat aku?? tak nak bagi aku join the event? event tu bkn dorang yang organize, tak nak bagi aku join game masa event tu?? aku peduli hape? janji Nuffnang bagi aku join dah cukup bagus. So tak payah ler aku susah2 pakai purple kan? hakhakhak




Ha bagi korang yang blur2 apa itu warna purple? ni aku nak tunjuk contoh baju warna purple. Baju ni Gatsby bagi kat aku sorang jer. hahahah. Jangan jeles!! Yang aku tahu dan difahamkan, cuma mereka yang menghadirkan diri masa gath di Mines ari tuh aje diminta pakai purple. (rasanya aku tahu ni idea siapa)  ni tak lain tak bukan idea ::Budak Kecik:: yang ada seluar purple tu kan? aishhh tak ada warna lain ker nak pakai?
tak pe...tak pe... esok aku g pasar malam cari baju purple..hakhakahk glamer baju aku tu beli kat PM (Pavillion Market) hakhakhakhakhak.

So ingat tau, korang yang pergi The Mines ari tu pakai purple. Yang pergi paintball pulak pakai apa? tak payah pakai pape kot!! ish..ish..ish..



signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM