.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

My Favourite Surfing Spot

My Favourite Surfing Spot! Wah, ni macam nak menyelongkar rahsia jer nie? kalau nak diikutkan jawapannya haruslah dirumah,tapi kat mana? takkan dalam bilik air kot? No!No!No!. Tempat yang paling best nak melayari internet adalah di dalam bilik beradu, atas tilam yang empok.


Mesti korang tertanya2 mcm mana dengan wayar2 yang berselirat? Aku kan guna laptop, so dah kurang banyak wayar kat situ, tinggal wayar internet jer lah kan? tapi aku DAH POTONG, sebab dgn P1 wimax tak perlu wayar2 yang berselirat lagi.Dengan P1 juga aku dapat download movie dengan cepat sekali, nak tgk movie online pun tak perlu tunggu beffering lama-lama. Sangat laju. Best. So korang DAH POTONG ke belum?So kalau belum potong cepat2 pergi potong dan bertukar kepada P1



Kenapa aku pilih bilik untuk aku melayari internet? sebab aku sukakan bau yang amat harum dari bilik aku, almaklumlah bila Mr Hubby menggunakan deodorant Adidas pagi2 sebelum dia pergi kerja satu bilik aku akan wangi dengan bau2an adidas sepanjang hari. Bau2 itu akan kekal hingga ke petang, itu membuatkan aku rasa seperti Mr Hubby selalu ada disisi aku. Tambah pulak dengan kkeselesaaan berada diatas katil, macam terasa pulak keselesaan yang sama apabila bercuti da menggunakan penerbangan MAS

Mesti korang tertanya2 apa yanga ku merepek dengan entry nikan, actually entry ni adalah untuk project alpha season 2 yang akan dilancarkan dengan rasminya pada 19hb April 2010. Wah!! tarikh tu dekat2 dengan birthday aku tuh (28/04 - promote birthday sekali nie). So nanti kita sama-sama memeriahkan projek alpha ni.

Project Alpha Season 2 is presented by
Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.




signature'

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM