.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Perlukah aku mencarut lagi?

hwaaaaaaa!!! aku nangis bila tengok masaalah nie (nampak sgt menipu. Selepas aje aku ada [dot] com tetiba masaalah ini timbul. Kenapa? mengapa?
cuba korang tengok ni....

V
V
V
V
V
V


Sila klik untuk ia membesar..hhahahahah

Kenapa aku tak boleh approvekan comment yang 3 ketul ni erk? untuk kesayangan-kesayangan aku yang 3 org ni aku mintak maaf bukannya x nak approvekan comment korang, dah puas aku cuba approvekan tapi tak boleh..ntah apa biulnya aku pon tak tahu. Maafkan aku erk korang ber3. So entry ni khas untuk korang. sebagai bukti bukan aku tak nak approvekan comment korang.


signature'

10 comments:

alynn malynna said...

hehehhe..kak tash...
tu komen sy!!
cube yg ni pulak boley approve x???
hehehe..kak tash nie bout nie pon ley jd n3 khas pulak...
hahahaha..klaka...

ellis suriyani said...

kamu di tag untuk join contest..eheh

Aus MeLankoLik said...

habis la dorang merajuk..
hahaha .

Natasha said...

alynn malynna>>> yang ni boleh...yang memula tadi tuh jer sengal

Natasha said...

Aus MeLankoLik>>>.cis!!!! sungguh celupar mulut anda!!!!

shapikapikabon said...

kak tash,pika busy sangatt.
memang tak sempat comment tau! :D

kak tash tamo sedih2 okay?pika doakan rezeki kak tash melimpah2! :D

p.s : take careeee! :D

shapikapikabon said...

kak tash,pika busy sangatt.
memang tak sempat comment tau! :D

kak tash tamo sedih2 okay?pika doakan rezeki kak tash melimpah2! :D

p.s : take careeee! :D

pak long said...

salam buat tuan umah...
buat saspen jer....ingat aper tadi...terkezut mak...hehehehe

Natasha said...

Pika >>>> x apa pika.... blog ni x lari..nanti ada masa boleh jer buat ulangkaji semula. hahahahhahahahhah

helena's said...

cikhel ade 6komen sampai skng takleh tekan pon!hahahaha bengong..

Copyright© All Rights Reserved ONETASHAKIR.COM